Hoe werkt de ELSI Servicedesk?

Zoek in de categorieën of maak gebruik van de zoekbalk rechtsboven. Mocht u hier geen antwoord vinden, dan kunt u de vraag indienen bij de Helpdesk. Stuur hiervoor een email met uw vraag naar elsiservicedesk@health-ri.nl of, indien u een account heeft, dien uw vraag in via TOPdesk. De Helpdesk kijkt of uw vraag gemakkelijk en direct te beantwoorden is. Zo ja, dan ontvangt u snel een antwoord (eerstelijns).

Als uw vraagt niet direct te beantwoorden is, dan wordt uw vraag doorgestuurd naar één of meerdere experts uit het kernteam van de ELSI Servicedesk (tweedelijns). Mogelijk heeft de expert nog wat meer informatie nodig voordat de expert de vraag kan beantwoorden. In dat geval hoort u van de Helpdesk welke informatie nog nodig is. Zodra de expert uw vraag heeft beantwoord, ontvangt u dit antwoord van de Helpdesk. Het antwoord op de vraag wordt, indien mogelijk, in veralgemeniseerde vorm op de website geplaatst, zodat anderen ook van het antwoord kunnen leren. Vragen die op dit moment niet te beantwoorden zijn, worden gemonitord, om zo te inventariseren welke vraagstukken meer aandacht nodig hebben.

 

Heeft u een vraag omtrent ELSI? Mogelijk staat het antwoord op uw vraag op de website.